Wednesday, July 13, 2016

koLekSi aNak2 di aiDiLfitRi 2016

entry rayaaa...😊
persiapan raya kali ni sederhana je...
tahun ni lebih rasa nk jumpa sanak saudara je...πŸ’ž
makan-makan pon kena control banyak dah..haha faktor meningkat usia πŸ˜‚ tak boleh ambik πŸ²πŸ—makananπŸ–πŸ berlebihan...

πŸŽ†πŸŽ‡kalau cerita tentang raya mesti akan sebut tentang baju raya kan...πŸ‘šπŸ‘—πŸ‘–πŸ‘•
tahun ni baju raya anak-anak selain jubah n dress saya buat kan ✔skirt dan ✔blaus yang boleh ✔mix and match...
✔yang boleh di pakai ke tengah ke tepi dan ✔tak jemu dengan 1 gaya ye...
yang ✔simple dan ✔selesa untuk anak-anakπŸ‘­

klau nak tempah dengan saya jangan segan silu..
boleh ✔contact saya di no. πŸ†™019-567 6258 

πŸŽ†πŸŽ†seLamat haRi raYa aiDiLfitRi...mAaf zaHir dan bAtinπŸŽ†πŸŽ†

mermaid skirt ❤merah❤ ni saya buat 2 helai untuk kakak (7tahun) dan kak ngah (4tahun)

material saya gunakan cottonknit atau kain t-shirt..sangat selesa 😍 anak bujang saya sangat suka pakai seluar ni

klau raya sebelum ni tak dapat pulang awal ke kampung...raya kali ni kita 😍gerak awal 4 hari sebelum raya...baju raya anak-anak belum siap...so kita angkut mesin jahit sekali balik kampung...😁

πŸ‘­mix and match...blaus tu nak ✔pakai dengan seluar pon boleh...😎mermaid skirt tu pon boleh di gayakan dengan ✔blaus yang lain atau dengan ✔baju kurung pon boleh..πŸ˜‰

πŸ‘©yang ni saya jahitkan ✔t-shirt untuk kakak...✔t-shirt labuh ni saya matchkan dengan ✔mermaid skirt kaler merah kat atas tu...atau kalau nak pakai dengan ✔mermaid skirt kaler hitam pon boleh...atau klau nak ✔gayakan dengan pants pon sangat selesa...😍😎

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...